top of page
  • Writer's pictureAmit Adler

פוסט היכרות 2 ...חזון



החזון שלי, הוא לשתף הבנה חדשה ותובנות עמוקות לגבי העולם שסביבנו, וכן גם להעמיק במחקרים וביצירות של אנשי תרבות ומחשבה מובילים, בשביל להביא לכם מידע מועיל ומעניין על מה שקורה בעולם.


אני מקווה שתצטרפו אלי במסע הזה ותרגישו בנוח לחלוק את חוויותיכם ואת דעותיכם עמי ועם הקהילה שלנו.


אני משתדל לללכת לארועים מעניינים ולכתוב משם בצורה מרתקת, ואני מזמין אתכם להנות מן  העבודה שלי וגם לתת לי משובים כדי שאוכל להמשיך ולעניין..


בואו נזכיר לכולנו כאן כי 

אחרי סערת הקורונה או הפייק קורונה, נכנסנו לזמן חדש לגמרי. בבת אחת יצאנו מהזמן של מצבי חירום ותסכול, זמן של יציאה מהרגלי היום יום וונתקלנו בעולם תוסס ביותר, פלישת פוטין לאוקראינה, סערות פנימיות חוסר יציבות ושבעים עמוקים בין חלקי העם במדינות מערביות רבות כמו ארצות הברית, צרפת ועוד כך שזהו זמן מעניין ואפילו מאתגר.


אצלנו הרוחות סוערות עם הממשלה החדשה ושינויי החקיקה המוצעים רפורמה, הפיכה שיפוטית או משטרתית כרגיל זה בעין המתבונן.


הצטרפו אלי ובואו נצא במסע של הרפתקאות אינטלקטואליות ורוחניות לעולם החדש שמתגלה מסביבנו



15 views0 comments

Recent Posts

See All

ערוץ תקשורת חדש

Follow the Amit Adler channel on WhatsApp: https://whatsapp.com/channel/0029VaOg7TUBvvsXdVbaXe3n

Post: Blog2_Post
bottom of page